Gå til innhold

Emmaljunga city cross. erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg vil ha denne vognen og er veldig interessert i positive og negative innspill fra erfarne brukere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lett og god å trille. min 4åring klarer tilogmed å manøvrere den;o) Stødig og lun, fin å se på.

Har me citybagen og den er bred og har god plass.

Et annet pluss er at den får plass på langs i vår stv og frigjør dermed masse plass!! Bare godord fra meg;o)

Skrevet

Vi har akkurat bestilt den, tror vi kommer til å bli fornøyde :). Har bestilt med city bag. Ønsker en vogn som ikke er stor og tung, en som fungerer bra som sportsvogn og ikke må byttes ut.

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt, 20% siden det var utgående farge, litt impulskjøp, men jeg synes de fargene var finest jeg da! Så noen erfaring har jeg ikke, men en venninne har den og er superfornøyd. Deilig at den ikke er så tung! Gleder meg til å ta den i bruk. Har også kjøpt city bag til. Ikke av de lengste bagene, men da er nok sportdelen på tide å gå over til, med en lun og varm pose oppi.

Skrevet

Er det noen som vet sånn omtrent hva denne vogna koster ny?

Skrevet

City cross: 5195,-

City bag: 1795,-

Det var priser uten rabatt

Skrevet

jeg har lagt av citycross vogna med city bag og den bilstolen.. blir jo 9lapper da men.. bor litt øde så er jo greit med ei vogn som ikke er så vanskelig.. bare lest og hørt positivt om den :D:D

gleder meg sååååå hehe..

Skrevet

vi fikk vår emmaljunga city cross for noen dager siden.. har den med city bag. den står i stua enn så lenge, må bare se på den!! den er kjempe fin og den virker veldig god å trille.. stor og god bag, og sportvogndelen har god plass samtidig som den virker kompakt! lett vogn! vil absolut anbefalle denne vogna! Gleder meg til å ut på trille tur og en stund:)

Skrevet

Jeg har denne vogna og er kjempefornøyd! Bare positive reaksjoner fra kjente som har trilet den og. Den er lett å trille, enkel å ha med seg rundt, tar lite plass og er helt super :)

Skrevet

Jeg har kjøpt sportsdelen og venter på citybagen. Synes vogna er kjempefin og virker svært lett å manøvrere, legge sammen etc. Vannvittig deilig at den veier omtrent 10 kg mindre enn mange andre vogner. Citybagen ser liten ut, men en flink butikkmann på Sjarmtroll sa at det er det som er så kjekt med den. Den er bygget slik at den skal ta liten plass, men den er likevel stor og flott inni. Kun ramma rundt som er liten liksom. Ikke av de lengste bagene, men bredere enn flere andre bager. Gler med sånn til å ta den i bruk! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...