Gå til innhold

Amandus (dukkemann?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi jakter på et litt spesielt navn. Vi liker Amandus begge to, men lurer på om det er det for spesielt? Jeg tenker automatisk på en vise min bestemor sang da jeg var liten om amandus dukkemann...Navnet bør stå til Ovidia.

Skrevet

Amandus er helt ok. Jeg oppfatter det kanskje som litt pinglete da, og har vanskelig for å se for meg bilmekanikeren, advokaten og trailersjåføren Amandus da... Synes mange 'us-navn blir litt puslete, som Tinius og Marius... Smak og behag da.

Skrevet

Jeg synes Amandus er litt "rart", ikke et navn jeg ville brukt. Minner om Amandus dukkemann ja..

Skrevet

liker amadeus bedre,amandus blir litt avstumpet,føler jeg..

Mange som kommenterer at enkelte navn er veldig pinglete og barnslige,at de ikke kan se for seg voksne menn med disse navnene,men jeg tror det henger sammen med at det ikke er spes mange menn med de navnene nå. Om 20 år er det så mange som har slike navn at ingen kommer til å reagere på det...tror nå jeg da..

Skrevet

Amandus er forsåvidt ok, men jeg synes Ovidia og Amandus ble litt tungt... da Amandus er litt hardt.. Ovidia var veldig spesielt og har aldri hørt det før... kom plutselig på at for noen år siden var jeg nabo med et ungt par som hadde en sønn som het Armand... synes det er mykere og litt mer stødig enn Amandus...

Ovidia og Armand... synes det var kjempefint sammen.

Skrevet

Jeg syntes Amandus er stilig jeg..

Jeg har en venn som heter Amaldus.. Syntes det er ganske stilig også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...