Gå til innhold

Mannen min drar aldri på gutteturer

Anbefalte innlegg

Så bra at dere har funnet hverandre da:) Siden begge trives best sammen hele tiden.

Jeg trives og best sammen med mannen min, det er jo klart.

Men jeg trives rimelig godt sammen med vennene mine også!!

Jeg må jo ikke velge mellom mannen min og vennene mine.

Det må ikke han heller.

Fortsetter under...

nei nei, må jo ikke velge :) hehe

ser at det der ble litt rart.

Vi har masse felles venner, og da er vi sammen når vi er ute med venner.

Når det gjelder kolleger har vi liksom ikke noe behov for å være sammen med dem i fritiden.. Julebordet og sommerfesten er nok.

Har venner med og uten små barn, og er mye sammen med dem som par :)

Neida, jeg skjønte at dere ikke må velge:)

Uansett fint at dere er like på det punktet da!

Vi er også enige om hvordan vi liker det.

Har bare parvenner, er en god gjeng som pleier å møtes.

Men noen ganger splitter vi oss, så damene finner på noe alene, eller mennene.

Det viktigste er at begge trives:)

Herregud. Hva slags mannfolk er det dere er sammen med egentlig? Siden de drar på fylleturer m stripping o.s.v?? Mannen min og jeg tar en helg eller dag m venner i ny og ne. jeg har dratt m andre til storbyer i Europa som andre her over nevner og mannen tar en fisketur. Man har da behov for å snakke med andre enn mannen min?? Og ja vi kan da ta noen glass vin eller han tar noen øl m vennene sine, men det er ikke snakk om fyll og hvertfall ikke stripping. Æsj! Jammen glad jeg er i et forhold hvor vi kan ta litt pause fra hverandre, uten at man skal vralte seg med andre nakne mennesker!

Mannen min drar på gutteturer og jeg drar på jenteturer dvs. han drar på tur med sine barndomsvenner/ kollegaer og det gjør jeg også. Det er heller ikke alltid bare gutter eller bare jenter på disse turene. Før vi fikk barn hadde vi gjerne 3-4 turer i året slik, men nå er det bare 1-2 ganger i året. Vi har stortsett vært på hytteturer eller weekentur til en by i Norge. Ingen av oss har vært på sånn tur til utlandet. Ikke fordi vi ikke vil, men fordi det ikke har vært noen sånne turer.

Om han vil reise sammen med sine venner er det helt ok. Men de fleste og lengste turene reiser vi på sammen. Det er viktig å ha et eget liv ikke bare et familieliv. Vi har vært sammen i 16 år og vi stoler så pass på hverandre at å reise på tur og å gå på fester hver for oss har aldri vært et problem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...