Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jenta mi har vært slapp i hele ettermiddag, bare liggi og kosa på meg. Plutselig begynte hun og gråte og gråte, sovnet ganske for på brystet mitt..fikk i henne litt melk og en stikkpille fordi hun var glovarm og hadde feber.. Hun reagerte ikke på 3 og 5 mnd, men nå ser jeg jo skikkelig reaksjon og blir jo nesten redd.. Hun ligger kun i bleia i sengen sin nå, jeg ser til henne hele tiden..hun har så klart dyne over seg, men hun er jo så varm enda.. Er dette normalt?
Snupi27 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 ja, det er veldig normalt =) emilie reagerte både på 5 mnd og 1 års vaksinen hennes. på 1 års vaksinen kunne vi ikke ta på lårene hennes uten at hun fikk vondt. feber hadde hun og litt slapp. så vi ga henne stikkpille.. du kan jo bytte ut dynen med et teppe ? =) og heller bytte til dyne når du skal legge deg selv.. sett opp et vindu på soverommet hennes
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Godt å høre at det er normalt da! Nå har jeg byttet ut dynen, og lagt over henne et ganske tett helseteppe av høy kvalitet, legger over henne et baby-fleece-teppe etterpå om hun blir for kald..over helseteppe altså. El om jeg bare bytter til dyne igjen, får se. Huff det er vanskelig dette! Hu brydde seg ikke engang hva jeg gjorde, hu som egentlig er så vaar på alt.. Jeg tittet i bleien til og med, for å se om stikkpilla ikke låg der, gjorde liksom ingenting for henne det heller. Huff stakkar jenta mi..! Tør ikke sette opp vinduet pga all vepsen og myggen som er så i svime denne høsten! Men vi har ventilasjonsanlegget på det høyeste, så luften bør være bra egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå