Gå til innhold

Smerter etter MA..... Vanlig???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde utskrapning på mandag. Alt gikk greit og jeg følte meg i fin form etterpå. Var i bedre form da jeg dro fra sykehuset enn jeg er nå... Har hatt mye menssmerter og "tak" i magen. Føler meg nesten forstoppet også selv om jeg kommer meg på do... Har ikke feber og blør ikke mye. Har kommet ut tre små "klumper" og skjønner at kanskje dette er grunnen til at livmoren min jobber litt ekstra. Samtidig blir jeg litt engstelig for om noe er galt. Har prøvde å lete litt her inne på forumet, men det virker som om alle var i fin form etter utskrapningen... Er det bare jeg som har det slik?

Følte egentlig at jeg var kommet litt ovenpå etter å fått sjokkbeskjeden om at det lille i magen ikke vokste mere. Nå kjenner jeg at jeg blir litt deperimert igjen av at jeg fortsatt har så vondt....:(

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg hadde en utskrapning 30 juni.. Var 9+1. Synes det var veldig tøfft og føler virkelig med deg. *trøsteklem*

Jeg hadde veldig vondt, det første jeg sa da jeg våknet etter narkosen var "jeg har så vondt". Jeg fikk mye smertestillende og var i veldig dårlig form, de vurderte å ikke la meg dra hjem, men jeg ville.

Jeg hadde skikkelig vondt i magen 1 uke tid etter utskrapningen. Måtte kombinere ibux og paracet. Jeg tar vanlighvis ikke smertestillende, men var helt nødt. Jeg blødde 6 dager etter inngrepet og hadde både brunlig mens og klumper de første dagene.

Tror ikke du skal bekymre deg for dette, du er jo tross alt operert.

Legen sa til meg at de som vanlighvis var plaget med mens smerter, ofte hadde mere smerter etter utskrapning enn de som ikke hadde det. Vet ikke om du er plaget med det?

Hvis dette vedvarer kan du jo alltids ta kontakt med legen!

Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...