Gå til innhold

Hvor lenge holder de hodet oppe i mageleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.......snuppa mi er 2,5 mnd men blir så kjempesint når hun må ligge på magen! Tror kanskje det er fordi hun ikke er så flink til å holde hodet oppe....? Hvor lenge er det vanelig at de klarer å holde hodet oppe når de er så små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldig forskjell. ut i fra hvor sterke de er og hvor langt frem de er, noen er naturlig sterkere, noen har trent mer(liggi mye på magen)

Men la hun ligge på magen til hun blir sur, så snur du henne, så legger du henne på magen igjen litt senere.. heller mange korte omganger enn en lang. og ikke la henne ligge sann og bli irritert, når hun blir sur er nok det fordi hu begynner og bli sliten...

sønnen min på 6 uker er glad i og ligge på magen, og han løfter hodet høyt, og lenge(til og være 6 uker) han eldste jeg har var ikke glad i ligge på magen, men han var heller ikke like sterk i den alderen, fordi han trente mindre...

Gjest MaJo0812
Skrevet

Det der kommer plutselig! Min gutt var akkurat sånn som du skriver, ble kjempesint og lå med nesa nedi teppet. Derfor trente jeg ikke så mye med han, ble liksom bare skrik hver gang så var ikke noe gøy. Men på dagen han ble 3 mnd løftet han plutselig hodet i flere minutter :) Så tror det kommer av seg selv jeg, fra en dag til en annen!

Skrevet

Da jenta mi var så liten, var hun heller ikke så glad i å ligge på magen.

Ble fort sint, oppkava og gulpa masse.

Nå er hun 3,5 mnd og kan ligge på magen opp til 10 min om gangen.

Gjør som de sier over her: la henne ligge på magen i korte omganger,

gjerne bare et par minutter i slengen, så kommer det litt etter hvert

(eller helt plutselig, utviklingen går så veldig i rykk og napp av og til )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...