Anni10 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hei.. Jeg er en jente på 22 år som studerer ved universitetet i Stavanger...e nå 20 uker på vei, og tenkte det kunne være gøy å hatt kontakt med andre i området som har termin rundt starten av januar en gang. Ingen av mine nærmeste venner er nå gravide, så kan være litt gøy å ha noen å dele slike ting med. Gøy om noen tar kontakt!
Klar Som Et Egg Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Hei og hopp :-) jeg bor for tiden i stavanger, men er fra Larvik. er 23, blir 24 snart. hva studerer du da? jeg gikk ut fra UIS for to år siden, er nemlig spl, men uten jobb for tiden for vi har akkurat flyttet tilbake til stavanger etter to år hjemme.. er 19 + 1, så vi er temmelig like langt på vei :-)
Anni10 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 åh, så gøy...studerer reiseliv og økonomi...skal starte på siste året mitt nå, men har kun bacheloroppgaven å tenke på etter jul...så planen er å fullføre:) driver du med noe spesielt nå innimellom jobb og slikt? Ser at du også skal få jente - ekstra gøy:) har du msn, kan vi jo chattes litt der:) litt enklere det!
Klar Som Et Egg Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 jepps, har msn, hvis du skriver inn mail-adr, skal jeg legge deg til! hadde jo vært hyggelig å blitt kjent, sånn at vi kanskje kunne tatt en kaffe-kopp i ny og ne :-) og shoppe litt rosa tøy... hehehe :-) så deilig å bare ha bachelor-oppg når nurket kommer.. er jo endel jobb med det, men du kan styre dagen din selv, det er deilig! veldig moro å skrive bachelor-oppg og syns jeg :-)
Vimsefrøkna Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 jeg vil og være med! har ikke termin før i slutten av januar jeg da men...går på uis, tredje året på allmennlærer... ...kommer egentlig fra lillestrøm og er 23 år! Hadde vært alright med noen andre gravide å snakke med iblant! Har ultralyd første september jeg da, så venter fortsatt i spenning!
Klar Som Et Egg Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Høres bra ut :-) hadde vært koselig å møtes på en kopp kaffe alle som vil! lykke til på ultralyd, jeg skal på min første jordmor-time etterpå, gleder meg! klem :-)
Vimsefrøkna Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 I`m down:) da får du ha lykke til hos jordmora du da;)
Anni10 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2008 så bra:) hadde vært gøy å truffes i byen en dag då! Mailadressen min er: [email protected]... så kan vi chattes litt på msn også
Klar Som Et Egg Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 du da, vimsefrøkna. hva er din adresse? åssen er formen deres forresten? dere er oppegående? hehe.. idag har vi vært en kort tur på sola-stranda, er så fint der.. måtte jo ut en tur i fin-været. er ikke ofte det er en HEL dag uten regn her på vestlandet ;-) hehe.. blir film og popcorn på sofan i kveld, det er så deilig med sånne søndager..bare slappe av før uka begynner! dere starter vel på skolen denne uka også vel? blir spennende.. savner studie-tida skikkelig!! lykke til i alle fall :-) :-)
Tiinebby Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Heii (: Jente på 17 år fra Rogaland, jeg blir 18 når jeg får ungen da (: Har termin i Januar. Er 17+4 i dag . Er ikke så mye innpå og sjekker disse sidene, men hvis noen vil snakke, så kan dere bare lagre meg på msn (: [email protected] er den. Hadde vært gøy å snakke med noen fra Rogaland som er gravide
Vimsefrøkna Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 [email protected] skikkelig slække-dag her og ass, deilig!
svirrehodet Skrevet 19. august 2008 #13 Skrevet 19. august 2008 jaa, er 22 år, bor og studerer nå i oslo, men flytter til sola i midten av desember... har termin 1 januar...
tonjemor* Skrevet 22. august 2008 #15 Skrevet 22. august 2008 Heisann. jeg er en jente på 18 år som studerer ved universitetet i Stavanger. :-P hva du studerer? jeg er også 20 uker på vei og ingen av mine nærmeste som er gravide...hadde vært kjekt og dele slike ting med noen ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå