Gå til innhold

Nestle - Hipp eller Småfolk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er vel like bra, men vi synes Hipp er best. Har kun prøvd Nestle tidligere da, ikke Småfolk. Synes Hipp sitt pulver virker ferskere, og gutten gulper mindre av Hipp.

Skrevet

Det kommer helt an på.

Nestlé-produkter boikotter jeg på prinsipielt grunnlag (http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=108&show=19 les her om hvorfor).

Hipp har bare økologiske varer. Ungene mine likte/liker den mme-en bedre enn Collet, så da ble det det. Middagsglassene og fruktmosene er veldig populære her også :)

Småfolk er norskprodusert, så hvis du vil støtte 'lokale' varer med relativt kort reisevei (sett med verdens øyemål) er det det beste. Glassene er mindre moset enn Hipp sine, så noen unger klarer ikke konsistensen. Mine har ingen problemer med det.

Hvis du bare skal gå etter størst utvalg og det 'folk flest' kjøper, så er Nestlé tingen.

Skrevet

Liker Hipp veldig godt, iallefall fruktmosen.

Nestlè er ok.

Småfolk-grøt tålte han ikke, har ikke prøvd noe annet derfra...

Skrevet

Vi bruker Nestle sin grøt.. HIPP sin gjør at hun bare brekker seg...

Men når det kommer til fruktmos derimot, synes jeg at HIPP er en suveren vinner..

Småfolk har vi ikke brukt noe særlig..

Skrevet

Frøkena mi nekter å spise noe som helst av Nestle.. så her går alt på Hipp... jeg kjøper innimellom Småfolk middag, men hun er ikke så glad i den heller... men da min sønn var baby, elsket han Småfolk...

Skrevet

Er veldig fornøyd med småfolk sine produkter både sønn min og jeg:)

Gode grøtsorter,middager med litt smak og frukt og korn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...