Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #26 Skrevet 14. august 2008 Jeg er lekker, og ikke etnisk norsk, og jeg er redd for frisyren. Men kan godt hende jeg er kjedelig i senga:P
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #27 Skrevet 14. august 2008 Haha yppert. Ja så har de sorte hår overalt på kroppen, fordi de er mørke. Det er jo kjempesexy. Og de kan likefremt få strekkmerker de også. Selv har jeg ikke et eneste strekkmerke, og har gode hud-gener, ellers takk.
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. august 2008 #28 Skrevet 14. august 2008 Jeg er halvt kinesisk, og har nesten ikke hår på kroppen. Har knapt et hårstrå på armene, og leggene tar jeg hver 3 mnd..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #29 Skrevet 14. august 2008 Så hjernedød du er, anonym over her. Alle med mørkt hår har mørkt hår over hele kroppen?? Blir født hvite folk med sort hår også, vet du. Siden de er mørkere i huden, så vises det evt ikke så godt da heller? (utfra ditt syke resonnement) Eller er du bare sur fordi drypperten ikke sikler på deg?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #30 Skrevet 14. august 2008 Kinesiske, koreanske og thailandske damer har faktisk veldig lite hår på kroppen! Mye mindre enn oss nordiske! De dem har er mørke ja, men de barberer de jo bort på samme måte som du gjør med dine lyse! Hahahahaha.. du kan jo ikke være riktig skrudd sammen :-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #31 Skrevet 14. august 2008 hjernedød er det kanskje du selv som er som påstår at alle med svart hår på hodet har masse svart hår på kroppen. Veldig mange asiatere har nesten ikke hå på kroppen i det heletatt.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #32 Skrevet 14. august 2008 Du, vi er jo faktisk enige dah. Hilsen ikke-hjernedød
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #33 Skrevet 14. august 2008 P sorry misforto...blir litt ivrig her...hehe
Gerd-Johan Skrevet 14. august 2008 #34 Skrevet 14. august 2008 Hjernedøde er det vel heller dere som er, som ikke forsto at det var et ironisk svar til yppert, for måten han fremstilte oss norske damer på! Les hva han skrev en gang til,så kanskje dere henger litt bedre med og ser at det jeg skrev var ironi. Skal ikke mye Iq til for å vite at folk med mørkt hår ikke ser ut som aper, skal det vel? Ja helt klart. Yppert er min store drøm. Min store drøm er jo en halvfeit, gammel og skallet slask. fniiiiis Og jeg signerer ikke anonym denne gang!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #35 Skrevet 14. august 2008 Ironi, ok:) Med på den. Men hvorfor signere anonymt første gang?
Gerd-Johan Skrevet 14. august 2008 #36 Skrevet 14. august 2008 Fordi jeg ikke orker å diskutere med nicket mitt overalt. Tror det er mange av oss som er med på flere diskusjoner her inne. Men jeg har ingenting å skjule, og når noe irriterer meg som det gjorde nå, måtte jeg bare komme ut av skapet gitt. Blir så oppgitt... wæh-
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #37 Skrevet 15. august 2008 Ikke rart norske mannfolk får nok av norske kvinner. Enkelte norske kvinner er dønn kjedelige, platinablodt farget hår, barbert bort øyenbrynene, softis i den ene hånden og slankepillene i den andre. Overdynket med stygg sminke......usj...Hvis enkelte av disse kvinnfolkene hadde i det minste vært pene hadde de klart seg uten all den dritten i tryne og blekemiddelet i hode. Utenladske kvinner gir fra seg mer sjarm, mer naturlige. Mulatter f.eks er vel de vakreste menneskene som finnes mener nå jeg. Gyllen i huden, ikke solariumstyggbrun.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #38 Skrevet 15. august 2008 min nye type sa til meg i går at faren kom til å bli glad når jeg møtte ham, fordi jeg var norsk og alle eksene til typen har vært utenlandske Noe han ikke likte... Så typen har absolutt en ting for asiatiske damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå