Gå til innhold

Emmaljunga Scooter eller MacL Quest til Syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Portugal i 2 uker. Kommer til og ha bil, men ikke reise altfor mye rundt. Kommer til og bo 15 min gåavstand til strand. Har 3 barn der det yngste er 18 måneder og trenger vogn til henne. Lurer på hva dere anbefaler og ta med som trille, Scooter eller Quest.

Questen er mye lettere og mindre, men funker sikkert ikke noe særlig på stranda. Scooteren er større, men passer nok bedre på stranda, men blir jo tyngre og større inn og ut av bil.........

Greier ikke bestemme meg..........Noen med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med erfaringer.............? Greier ikke og bestemme meg. Heller mot Questen siden vi kommer til og være inn og ut av bil litt, men saa blir jeg bekymret for strand og brostein........

Skrevet

Kjenner ikke Scooter, men har selv en Quest. I syden syns jeg paraplytriller er det absolutt beste. Ut og inn av taxi/buss, på restauranter, i trange smug, manøvrere i folkemengde, klappe sammen når vogna skal sendes med fly. Men den funker jo absolutt ikke på brostein selv om vi overlevde gamlebyen i Rhodos med den vi. Og heller ingen strandvogn, men kan hun ikke gå på stranden da når hun er så stor? Vi har stort sett bare brukt vogn til å lasse håndklær etc oppi, og båret barna og dratt trillen etter oss.

Skrevet

Takk for dette. Ja det er pga av dette at jeg heller mot Questen.....Hun er 17 maan naa og gaar ikke mye (gaar helst paa knærne og kryper...) saa hun maa bæres endel. Tar ogsaa med Ergoen tror jeg. Det jeg tenker mest paa er at hun sover ca 2 timer paa dagtid og da kan det være problematisk paa stranda.....Men det er jo bare og bære Questen der da, den er jo saa lett....Har Teutonias solskjerm til den og i tillegg parasoll....

Tror det blir lettere med Questen.......Er du ikke ellers fornöyd med Questen? Har aldri reist med den, bare som biltrille.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...