Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring med det?evt råd for å bli kvitt de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste i foreldre og barn for et par nr siden et tips om en salve men nå finner jeg ikke navnet. Men alle leger sier at ingenting funker, det må bare gå over av seg selv. Det er til å bli sprø av, min hadde det i 7 mnd. på slutten ble det plutselig mye mer og betent, vi smurte på brulidin bare for å forhindre infeksjon, og så pluteselig på noen dager forsvant det.

Skrevet

min sønn har hatt molusker,,,det gjikk over av seg selv etter ca 1 år,,,så utvikklet han helvettesild på store områder på kroppen,,det er det verste jeg har opplevd.

Skrevet

Mener det var Illotyl-salve (tror det er det det heter?) de brukte på Rikshospitalet, og som det stod om i Foreldre og barn.

Jenta vår har hatt det i noen måneder nå, jeg bare venter til det går over.

Skrevet

ja hun har hatt de siden januar.og siden de er så smittsom så tror jeg det tar lang tid før de er borte.lite pent.litt ekkel å når det er sol å varmt og hun ikke vil ha klær på.

Skrevet

Legen ga meg engangsnåler for sprøyte, og lærte meg hvordan man tupper ut den hvite perlen i midten. Det er den som bærer smitten!

Brukte sprit eller pyrisept, og vasket etterpå,husker ikke helt fordi dette var på en av de eldste. Og de er gamle ;o)

Satte på et plaster på "såret"

Det smittet ikke på meg eller andre i familien, så jeg vet ikke hvorfor bare en av guttene fikk dette. Men iallefall var det ingen sak å få dem bort en etter en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...