mamma til 2 skjønnheter Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hadde supersåre brystvorter og begynnte for alvor å tenke ammestopp . Men så kjøpte samboeren min disse skjellene og jeg satte dem på... Følte de funket med en gang for tøyet sluttet å gnisse mot vortene og de holdt seg litt fuktige. Må jo la dem lufttørke også innimellom. Bruk de ikke på natta og kok de hver dag
jurgita&runa&trym Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Kor får man kjøpt disse??? Er utrolig sår på brystvorter og lille pija er bare 4 dager gammel,vil gjerne amme,men det gjør så sinnsykt vondt og er redd at hvis jeg slutter å gi henne pupp ofte, kommer jeg til å miste melken.. Er så lei meg (
camosilla Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 De får du kjøpt på apoteket. Brukte albueskjell selv, da jeg også hadde supersåre vorter. Et annet tips også, hvis du skal kutte ut de skjellene igjenn så bruk ammeinlegg fra f.eks Chicco, som de også har på apoteket. De setter seg ikke fast i brystvorten. Jeg brukte natusan sine først, de satte seg fast og dermed reiv jeg sårene opp hver gang vi skulle amme. De er litt dyre men absolutt verdt pengene sine:) Hvis det er veldig vondt når babyen suger kan du også sette på brystskjold, det hjelper litt det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå