Gå til innhold

Kaver når han spiser

Anbefalte innlegg

Gjest MaJo0812
Skrevet

Gutten min er 3 mnd og får mme. Han har begynt og kave og styre så fælt når han spiser. Skriker og bærer seg og det tar lang tid før han i det hele tatt begynner og spise. Må ofte bæres rundt så han roer seg. Han skriker ikke av sult før han får mat tror jeg, for han begynner først og hyle når han blir lagt i "mate-stilling". Når han først begynner å spise går det greit, han spiser alt, men når han er ferdig skriker han igjen, helt til han har rapt og gulpet iallefall. Hva kommer dette av? Er sånn på alle måltidene bortsett fra det første om morgenen.

Hadde samme problemet da vi brukte avent smukk nr 1 og 2, hver gang gikk vi opp en str og det løste problemet, men nå bruker han jo smukk 3 og nr 4 skal han ikke bruke før han er 6 mnd står det. Slitsomt når hvert måltid skal være bare skrik og mas..

Videoannonse
Annonse
Gjest MaJo0812
Skrevet

Ingen?

Han er forresten sutrete om dagen også, må bæres i søvn selv på de små lurene han tar på dagen.. nytter ikke bare og legge han i vogna sånn som jeg vanligvis gjør.

Skrevet

Hei. Han kan ikke ha en låsning i nakken ?

Sønnen min holdt på sånn, han gråt også når han skulle rape samtidig som han slang på hodet.

La også merke til at han hadde en favorittside og det var motsatt av den stillingen han lå i når jeg matet han.

Har sønnen din en favorittside ?

Vi tok han med på hs, fikk en fysioterapeut der til å se på han. Fikk beskjed om å tøye nakken hans forsiktig og stimulere mye på den siden han ikke likte å ha hodet. Brukte også pute om natten og dyne på hver side av kroppen hans slik at han ble liggende på siden (den han hatet å ligge på).

Gjest MaJo0812
Skrevet

Takk for svar! :)

Han har en favorittside ja..så det kan faktisk stemme. Har snakket med hs og skal til fysio om en uke, så da får vi se... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...