Herlige barn har jeg fått Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 men nå har jeg hørt de 2 produktene sammens kan begynne og etse!! Har noen ganger også brukt jif oxy gel da jeg ikke klarer bare den salmiakk lukten. Flere som gjør det samme som meg? Har forøvrig aldri opplevd at det har begynt og etse og bruse i vaskevannet!
Medium fikk guttebass Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Har aldri hørt om at den kombinasjonen er farlig, men vet at klorin og salmiakk kombinert gir farlige gasser.
♥2 små gull♥ Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Hm... jeg vasker alltid badet med grønnsåpe og en liten dæsj med salmiakk... håper det ikke er tilfelle at det er skadelig da.... flisene har hvertfall ikke begynt å etse bort enda
1baby,og 1 spire Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Har også altid blandet det, aldri hatt noe plunder.Bare hørt at man ikke skal blande klor og salmiakk jeg også
yvve73 Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Tror kanskje du blander sammen grønnsåpe og klorin her. Det er klorin og salmiakk som ikke skal blandes. Dette står på begge flaskene. Grønnsåpe og salmiakk derimot, vet jeg mange som bruker å blande......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå