Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Barnehage går ganske greit, er 4 dagen idag. Han har sovet veldig urolig i natt og var utrolig grinete igår. Er dette vanlige reaksjoner? Skjønner at det er helt normalt å bli sliten, men syntes han gråt så sårt på en ny måte. Er redd for at det er noe annet som plager han. Har lyst å høre hvordan deres små har reagert?
manonym Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Gutten min hadde ikke så mye rekasjoner tror jeg, men så har han mange voksne han kjenner i barnehagen også, kanskje det hjelper litt på. Men det er mangen nye inntrykk for en liten krabat, og de bearbeider jo inntrykkene gjennom søvn så det er godt mulig det er derfor ja. Ellers så kan det høres ut som tenner Kjenner godt til de...
Poteto Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 her har du vore helt forferdeli faktisk.. gråter stort sett fra hun kommer hjem til hun skal legge seg. alt er gale.. men i går var hun en engel, helt til kl 12 i natt, da nektet hun å såve, så sambo sto opp med hun til kl 3, da sovnet hun igjen..
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 vi har hatt 2. dagen hos dagmamman i dag og det går ikke så bra...hehe....) hun skriker fra jeg går til jeg henter henne igjenn... (utenom når hun sover da)... men hjemme er hun en engel....kanskje litt mer klengete på meg og pappaen, men hva gjør vel det....) men hun er litt mer urolig om nattan da, våkner mye og er lei seg.... uff...håper det går bedre etter hvert altså....
ifie Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Første dagen vi var i b.hg. (nå på mandag) var vi bare et par timer, men det var slitsomt nok det! Da han skulle legge seg, la vi han i vogna og trillet hjem. Da han våknet igjen var han først i fin form og sprang litt rundt og lekte, så plutselig knakk han liksom bare sammen! Han gråt og gråt og gråt! Vi måtte bære og kose holde han - lenge! De neste dagene har det gått som en drøm! Han er blid og fornøyd stort sett hele dagen! Jeg tror så gjerne at det dere opplever er en normal reaksjon på barnehagen! Tenk så stort og overveldende! Noen syns sikkert det kan være skremmende også + at mamma og pappa ikke er der...! Heldigvis går det over! Lykke til!
Gjest Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Vi har hatt 3 dager innkjøring nå og jeg har merket at han våkner flere ganger om natten og sover veldig urolig......drømmer nok veldig mye. Men i selve barnehagen er det ikke problem. Han har ikke tid til å si ha det og vil ikke hjem når dagen er over.....
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Vi skla ha innkjøring fra i morgen av, så jeg har ingen erfaringer sånn sett, men jeg vet at om det samme skjer med vår gutt, så ville jeg satt meg ned og snakket med han, og fortalt at det ikke er noe å være redd for, at mamma og pappa kommer tilbake igjen osv. Det fungerer ihvertfall bra her når han innimellom har vanskelig for å sove. Om jeg da går inn og forteller han at mamma og pappa er nede, at vi passer på han, og at om han våkner og er lei seg så kommer vi med en gang, da sovner han som regel med det samme. Han er 13 måneder, det foregår nok mye oppi hodet av og til som ikke alltid er så lett å forholde seg til for en liten gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå