Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Altså... Jeg har hatt et forhold til en mann (i tenårene) og et forhold til en dame (senere). Og jeg snakker om meg selv som lesbisk nå idag, selvom jeg ikke ser på på det som umulig at jeg noen gang kan bli sammen med en mann igjen, selvom det har vært veldig usannsynlig for meg. Kanskje det gjør meg til en bifil da? Uansett.. nå er jeg blitt gravid, og skal ha barnet alene. Barnet er veldig planlagt og velkomment. Så plutselig om nettene har jeg begynt å drømme mye om den første eksen, vi har begynt å prate sammen, og jeg kjenner at jeg er tiltrukket, og ser plutselig ikke på det som en umulighet å være sammen med en mann lenger??!! Er det her graviditetshormoner? En lengsel etter å få en 2.person til barnet mitt? Vanlig med rare drømmer og behov i svangerskapet? Despersajon etteer å ha vært singel i mange år? Noen som kan komme med noe som helst innspill?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 jeg skjønner godt hva du snakker om, jeg var sammen med gutter i hele ungdomsstida mi, til en dag jeg forelsket meg i en dame, og vi har vært gift i 3 år...men jeg kan ikke utelukke at skulle det skjære seg så er det en gutt som står øverst på lista...merkelige greier det der altså.... bare ikke forhast deg inn i noe :-)
Gjest -<<- Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Er'e så farlig a? Du er vel deg samme hva du definerer deg som, og forelsker du deg så gjør du det, liksom.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 på alle bilder av lykken rundt et barn er jo også han tilstede på.. ikke vet jeg, kankjse er det hormoner, kultur/massemedia, eller hva - jeg er sammen med ei jente om graviditet, men jeg merker også at fedre har høy status for tiden. Tror ikke det er unormalt... Men det er vel ikke så viktig - livet er for stort til å passe inn mellom to permer - nyt at dørene står åpne for deg og ikke la deg skremme! Og lykke til med graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå