Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Kanskje særlig dere som har brukt den til vårbarn...
Fullt hus :) Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 frøkna ble født i april. Brukte baggen helt til hun kunne sitte i vogn selv, da gjorde jeg baggen om til vognpose
Minnie Mom Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 7 mnd sånn ca. Med vårbarn vil jeg tro at du kan bruke softbagen frem til høsten. Bruke lammeskinn og dyne til utpå høsten og så gå over til kun sportsvogn med pose når det blir behov for det.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jeg fikk barn i slutten av mai, og han lå i softbagen med dyne til han måtte begynne med lammepose i november, det vil si ca 6mnd. Og han var og er en stor gutt, har hele tiden lagt på 97-percentilen:) Litt trangt på slutten, jeg innrømmer det;) men det gikk. På høsten rett før jeg sluttet m bagen tok jeg av det trekket på bagen og brukte heller stormtrekket over. Det er litt rommeligere:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Brukte softbagen i ca7mnd. Etter det festa jeg vognposen med selene i sportsdelen, fungerte kjempefint på vinteren med stormtrekket over vognposen igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå