Gå til innhold

Verdens gladeste!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag tok jeg en test,som jeg har gjort hver mnd i 21pp.Og jeg tror nesten ikke mine egne øyne.Idag på min 22pp så står det GRAVID:):):)

Det har jeg aldri opplevd å se før!Jeg er så glad så glad.Men litt redd for at det ikke skal gå bra også!!Har lyst til å ringe alle jeg kjenner å fortelle det.Men skal holde meg i skinnet.Nå krysser jeg alt som er av fingre og tær og håper alt skal gå bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :D Det må være veldig spennende!

Du kan jo ta en tidlig ul når du er i uke 7 og få se hjertet slå. Da er det stor sjanse for at det skal gå bra!

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ så kjekt:-) GRATULERER så mye!!!!!!!!!! Og lykke til fremover:-)

Skrevet

Tusen takk!Og gratulerer til dere også:)Trodde aldri jeg skulle klare dette jeg!Moro!!

Skrevet

Gratulerer kjempe mye!! Krysser fingrene for at spiren skal sitte!! Jeg tok tidlig ul i det vi trodde var uke 7-8, som viste seg å være uke 6. Men det var såååå deilig å se det lille hjerte banke!!

Lykke, lykke til!!

Skrevet

Tusen takk!!!!Jeg skal bestille tidlig ul imorgen!!Gleder meg masse til å se:)

Skrevet

Gratulerer så masse! Er en utrolig deilig følelse når man ser streket dukke opp på testen!!!!! Lykke til med svangerskapet

Skrevet

Gratulerer så mye!! Jeg husker den følelsen. Vi hadde forsøkt å bli gravide i ca halvannet år før testen endelig lyste "gravid". Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne, og jeg ble virkelig så lykkelig som jeg aldri har vært før. Og nå ligger Maximilian i kurven like bortenfor meg og sover... Han er tre uker, og verdens vakreste vidunder....

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...