Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Idag tok jeg en test,som jeg har gjort hver mnd i 21pp.Og jeg tror nesten ikke mine egne øyne.Idag på min 22pp så står det GRAVID:):) Det har jeg aldri opplevd å se før!Jeg er så glad så glad.Men litt redd for at det ikke skal gå bra også!!Har lyst til å ringe alle jeg kjenner å fortelle det.Men skal holde meg i skinnet.Nå krysser jeg alt som er av fingre og tær og håper alt skal gå bra!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer så mye Det må være veldig spennende! Du kan jo ta en tidlig ul når du er i uke 7 og få se hjertet slå. Da er det stor sjanse for at det skal gå bra! Ønsker deg lykke til!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 ÅÅÅÅÅÅÅ så kjekt:-) GRATULERER så mye!!!!!!!!!! Og lykke til fremover:-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk!Og gratulerer til dere også:)Trodde aldri jeg skulle klare dette jeg!Moro!!
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer kjempe mye!! Krysser fingrene for at spiren skal sitte!! Jeg tok tidlig ul i det vi trodde var uke 7-8, som viste seg å være uke 6. Men det var såååå deilig å se det lille hjerte banke!! Lykke, lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk!!!!Jeg skal bestille tidlig ul imorgen!!Gleder meg masse til å se:)
lykkelig78 Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Gratulerer så masse! Er en utrolig deilig følelse når man ser streket dukke opp på testen!!!!! Lykke til med svangerskapet
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Gratulerer så mye!! Jeg husker den følelsen. Vi hadde forsøkt å bli gravide i ca halvannet år før testen endelig lyste "gravid". Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne, og jeg ble virkelig så lykkelig som jeg aldri har vært før. Og nå ligger Maximilian i kurven like bortenfor meg og sover... Han er tre uker, og verdens vakreste vidunder.... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå