Gå til innhold

Endelig funnet navn til prinsen:o)))

Anbefalte innlegg

Ja mine to jenter på 3 og 4 har vært bestemte på navnet en stund. Jo mer jeg tenker på navnet jo finere synes jeg det blir. Elsker litt annerledes navn, så det passet jo inn i familien.

Har fått noen reaksjoner på navnet, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Så navnet blir Julius.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138452308-endelig-funnet-navn-til-prinseno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julius er et stilig og koselig navn. Vet sønnen til håndballspilleren Sunsann Goksør Bjerkrheim heter det :-) Vet ikke helt om jeg kunne brukt det selv pga. sterke assosiasjoner til apen, samt Dagoberts sjef i tegneserien.. Men det er nok bare en tilvenningsprosess. Kan jeg spørre hva døtrene dine heter? Ble litt nysgjerrig bare...

Ja vi har alle assosiasjoner til apen, men som vi har pratet om så kjenner ikke den generasjonen til apekatten. I tillegg så synes jeg JUlius Cæsar er en bedre assosiasjon..

Jentene mine heter Lisen og Lykke og alle var sikker på det var Linus som kom nå, men er bare sååå utrolig lei det navnet.

Lisen var jo nydelig da, og Lykke er koselig - gøy med litt "nye" navn! Navnet Julius får kanskje en opptur fremover, måtte sjekke SSB, og var 11 som fikk navnet i fjor. Ikke mange, men likevel mer enn f.eks. Inge og Ove, som tydeligvis er på vei ut... Spennende med navn! Uansett - gratulerer med et koselig navnevalg!

Annonse

Hei på dere.

Tusen takk for mange hyggelige svar. Jeg blir så glad når dere er så greie:o))))

Mannen min var heller ikke så begeistret i starten, men fikk han faktisk på gli ( litt sengekos og alt var greit, det skal ikke mer til. Må huske at de er enkle vesener......he he).

Masse lykke til:0))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...