yasmina Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Mini er naa 10 dager gammel og bare 2660g ( og 50 cm) og enn hvor ofte jeg legger han til saa gaar han ikke opp i vekt. Har vaert flere ganger paa ammeklinikken og melka er bra, mengden er god og han spiser fint saa verken jeg eller de skjoenner hva som skjer.... Naa har han faatt frem til loerdag og saa blir det tillegg paa han hvis han ikke er gaatt opp
Krusemynthe Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Hei, Onemore! Husker deg fra 3. trim. Først; gratulerer med baby! Gikk alt bra (det var ks - var det ikke?) Deter frustrerende når babyen ikke går opp i vekt, men hvis h*n er i fin form, sover og spiser og er våkenlitt innimellom - så er vel det det viktigste målet? ..og skulle det vise seg at du må over på flasker; det blir strålende barn av flaskebarna også!! (jeg har to av sorten, så jeg vet det!) Denne gangen ser det ut til at ammingen min går bra, men på forhånd hadde jeg bestemt meg for at HVIS vi måtte til medf flaske så skulle jeg gå med HEVET HODE på apoteket å kjøpe flasker og mme! Det skal du også - hvis det ender der:-) ..og den beste mor barnet ditt kan ønske seg er en mor som ser dets behov - og som gjør det som trengs for at babyen sal ha det best mulig!
yasmina Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Takk, takk Stemmer det du husker, KS osv. Alt har gaatt kjempe bra og jeg har vaert i utrolig god form etter snittet. mellomste her maatte ogsaa over paa flaske ( men han var da 5 mnd )saa det plager meg egentlig ikke saa veldig hvis vi ender der. Men denne perioden her er litt slitsom,men den er jo ikke evigvarede. Og alt styret med frem og tilbake paa ammeklinikken , leger osv....Men paa loerdag blir det naa tatt en avgjoerelse saa det er ikke saa lenge igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå