NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hei. vil gjerne ha råd eller tips om hvordan jeg skal få lillemor til å ove litt lengre?.. har prøvd det meste tror jeg.. for noen mnd siden var alt fryd og gammen.. hun sluttet med melk på natten og sov til kl halv 8 hver morgen.. la henne ca 7- halv 8 på kvelden. så begynte hun å våkne tidligere og tidligere... nå er vi så tidlig våken som kl 6 og halv 6 idag, da ga jeg henne en flaske melk ikke lurt sikkert ,,, men da sov hun til kl 7. hun sover enda inne hos oss.. bruker smokke.. er ikke vanskelig å legge om kvelden. har prøvd å legge henne senere men det til ingen nytte.. noen tips??.. Trett mor!!!
betty74 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Har ingen gode råd, men her gikk det over av seg selv. Så etter å ha måttet stå opp kl 5 i et par mnd, sover hun nå til 6 ( legger seg kl 18, kan ikke forvente mer..). Sikekrt fint for Pappa som nå skal ha permisjon;-) Hun er forøvrig akkurat blitt 10 mnd.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 når tar hun den siste luren? i karin naphaugss bok står det at dersom bebyer tar en sen lur ( ikke etter 15-1530 ) så våker de tidlig på morgenen, og det stemmer her. min gutt sover va fra 14 - 15 den siste luren. og da sover han til ca 7 .30. men i går sov han fra 15.30- 16.00 og i dag morges våknet han 6.30.. så ikke la jenta de sove etter 15.30. ( etterhvert som hun nærner seg ett år skal hun ikke sove lenger enn til 14.30- 15)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 en ting til . min gutt som ikke spiser mye på dagen og er en lett type, han får flaske med melk kl 23 ( før jeg legger meg) og da sover han til halv 8 på morgenen. dersom han ikke får det så våkner han ofte tidligere for han er sulten .. vel helsesøster og mange andre mener at de ikke trenger mat mellom 19 og 7,, men jeg gir gutten min så lenge han sover godt.. så du ser selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå