pøber´n & je Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg vurderer sterkt å få annen fastlege til Elias, enn han jeg har. Noen som vet om noen flinke og ledige leger i Oslo, som har relativt greit barnetekke?
Gjest -<<- Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Sandblost i Markveien, bydel Grünerløkka. Han har noen ledige plasser akkurat nå, men de er garantert borte i løpet av et par dager. Sjelden ledig ved det legesenteret.
pøber´n & je Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Pleier det å være lang ventetid der da?
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Er kjempe fornøyd med min lege! Kari Eidjaar, Røalegene. Men lurer på om hun har full liste....
Gjest -<<- Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Tenker du på for å få time eller for å faktisk komme inn til timen? Ingen av delene, egentlig. Har ikke opplevd mer enn et kvarter forsinkelse, og får time i løpet av ei uke eller to til vanlige forhåndsbestillinger og alltid time på dagen om det er noe som haster (med mindre det er mandag og man ringer etter ni, da kan det være det skal haste veldig om man ikke skal måtte vente til tirsdag). Har ikke ham som fastlege, men har vært innom ham et par ganger med ungene når fastlegen har hatt fri og har et veldig godt inntrykk. Legesenteret i seg selv er fantastisk.
cocochin med to små Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Anbefaler min fastlege, han er kjempehyggelig og engasjert - hjulpet oss mye med min sønn med eksem og allergi. Han er allmennlege OG spesialist i barnesykdommer, holder til å Sinsen legesenter Jørgen Knudtzon, har ofte få ledige plasser men sjekk på nav
En snupp - og en knert i magen Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Ingebjørg Forberg, sandaker legekontor. Kjapt å få time, sjelden venting og veldig hyggelig og ikke minst rasesnde flink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå