TM 28 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Vårt lille nurk er 4,5 uke gammel. De 3 siste ukene har han hatt endel mageproblemer og vi har prøvd -alt-. Vanligvis går det bra å få han til å sove etterhvert og da sover han gjerne sine 3 timer i strekk, med en våkenperiode på ca 2 timer før han sovner igjen. Men nå har han sovet 45 min+45 min på over 8 timer, og han gråter febrilsk mesteparten av tiden uten at noe hjelper. Vi har ikke fått bekreftet kolikk eller noe slikt. Flere som har vært borti noe lignende og som har noen tips eller vet noe? Og mewns jeg sitter her og skriver, våkner han igjen...
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Olivia er like gammel som sønnen din. I går var hun veldig urolig på dagen. Fra vi sto opp rundt kl 12 på formiddagen, sov hun bare noen minutter om ganger, helt til hun endelig sovnet kl 20. Men hun våkner igjen hver eneste kveld i 11-12 tida, og da er det gråting i 2-4 timer, før hun omsider sovner av utmattelse. Vi hadde 2. behandling hos kiropraktor i dag, og akkurat nå sover hun faktisk. Vet ikke om jeg tør å håpe at vi faktisk får sove i natt... Definisjonen på kolikk er at barnet gråter mer enn 3 timer i døgnet mer enn 3 dager i uka, i mer enn 3 uker. Du har prøvd sukkervann? Og minifom? Har du prøvd kiropraktor? Olivia blir også beroliget av vannlyder. Vi har en Fisher Price lydleke som har forskjellige vannlyder (bølger mot stranda, foss, og sildrende bekk),og den liker hun godt å høre på.
TM 28 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Tusen takk for tips, skal prøve vannlyder Får vel begynne å tenke på kiropraktor også, skal se hvordan det utvikler seg. Sukkervann, amme-te, fenikkel-te - alt er prøvd. Har også sett på hva jeg spiser og drikker og kuttet ut litt etter litt - uten resultat. Håper datteren din blir bedre snart også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå