Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Faller liksom ikke pladask for noen (jente)navn. Disse er favorittene mine (og har vært det en stund nå): Johanna (tungvindt med a-endelse...?) Elisabeth (for kjedelig...?) Sofie (for vanlig...?) Milla (men vil ikke bruke, da jeg har blitt kalt det...) Natalie (har hørt masse negativt om dette her inne, tror ikke jeg ville brukt det selv om jeg synes det er veldig pent) Olivia (for likt oliven...?) Men klarer ikke bestemme meg hvorvidt jeg liker det en eller andre mest.. Noen som har forslag i alla samme sjanger(sjangre?).. Synes dette er så vanskelig.. Evt, hvilket av de over liker du best? PS: NOEN SOM HAR FORSLAG TIL KLASSISKE JENTENAVN?
♥ Herligheten ♥ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Av dine navn likte jeg Johanna og Nathalie Disse er også på min liste! Mine favoritter er: Andrea Andrine Juliana Tindra Vilde Adriana Viktoria Emilia Emma Linnea Alva Ylva Tuva Som du ser, lista mi har blit veldig lang i det siste
alvilde Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 et jentenavn som er opptatt her er kaia å det er bare sååå nydelig:) sofie er jo veldig fint:)
prebs Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Elisabeth og Milla liker jeg best av dine: ) Synes ikke Elisabeth er kjedelig, det er et klassisk navn som ikke går av moten. Ellers - hva med: Benedicte Caroline Kristine Johanne Marie Maria Ida Camilla Hanna Anna
Vipsenmamma Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Elisabeth er et nydelig navn og det går aldri av moten. I likhet med Ingrid og Marie.
Vannmann35 Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Elisabeth er ikke kjedelig, bare 73 som fikk navnet i fjor, mot 73 Olivia og 44 Milla.... Ellers, hva med: Benedicte Helene/a Caroline/a Maria/e Kristine/a Sofia Margrete/a Johanne Alle klassiske, flotte navn :-)
sonne Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg synes Sofie og Olivia er fine navn. Elisabeth er ok, men kanskje litt kjedelig ja. Natalie, Johanna og Milla liker jeg ikke. Forslag: Amalie Eline Elise Frida Hannah Helene/Helena Ida Ingrid Julie/Julia Julianne Karoline Malin Malene Martine Mari Marie/Maria Nora Sarah Stine
*Dubsgirl* Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Johanna og Olivia er nydelige navn Milla liker jeg også godt! Elisabeth, Sofie og Nathalie er også fine navn! Andre navn jeg liker: Hanna Kristina Filippa Wilma Eline og Elina Hermine Linnea Leona Aurora Ingrid Ingelin Martine Mathilde
Gjest Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Jeg synes Elisabeth og Sofie er nydelige og klassiske navn som aldri går av moten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå