Gå til innhold

10 uker... hva leker babyen din med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er 10 uker nå og lurer på om jeg skal kjøpe noen leker til henne. er det noen som har noen anbefalinger til hva de kan like? noen lette rangler som hun kan øve seg på å holde i kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprøs litt hvor bevisst forhold hun har til hendene sine tenker jeg.

På den tiden brukte jeg henge-leker (ned ved siden av henne i grinda)

som lagde lyd når hun kom borti den,

funker bra for å oppdage og lære å ta kontroll over hendene.

Når hun har bedre styring på hendene,

er det fint med noen enkle rangleaktige leker som er gode å holde i,

evt noe som også kan puttes i munnen.

Skrevet

min sønn begynte ikke å holde i noe før han var ca 3 mnd. da er det greit å se etter leker som har deler som er små og lette å få tak i og holde i. tynne ringer og flate stoffdeler...

Skrevet

min gutt er 12 uker nå, men han har lenge lekt med baby gymmen, slår borti osv. kjemmpe sukse den. og så har han en sånn bamse i hard plastikk som er rund i bunnen, så når gutten min kommer borti den så vipper den frem og tilbake og lager litt lyd. den er også kjempe kjekke. og så har han eit speil som vi setter på siden av han eller foran han når han ligger på magen. det er også kjempe kjekkt. og han holder også litt i noen rangler, men blir sinna når han mister di.

det er de lekene som er veldi kjekke her i huset. og en myk kose bamse som er tynn og lett og ta tak i, den liker han kjempe godt å ta tak i og smake og klemme på

Skrevet

Mi brukte bare babygymmen på den tiden

Skrevet

Min blir 11 uker på lørdag, og har ligget under babygymmen 1 mnd. og slått etter ting. Det begynte med at han strakk seg etter knappene på innsiden av vognen, så jeg kjøpte sånn leke til å henge forann, nå leker han som bare det med alt mulig som henger forann/over han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...