Gå til innhold

Påmeldingstråd til 30+ treff for oss som har termin i 2009. Torsdag 04. sept kl 19.00 på Villa Italia, ved Byåsen butikksenter

Anbefalte innlegg

Etter vellykket treff på Tavern, prøver vi med et nytt treff på Villa Italia i september.

Få eller ingen trappetrinn for å komme seg inn. Bra med parkering.

Fortsetter under...

Hei,

jeg vil gjerne slenge meg med på et treff (hvis motet holder, og det ellers ikke er noe som kommer i veien)... Jeg er 30, snart 31, med termin 2. januar, i tillegg til ei skjønn snuppe på snart 2 år. Har bodd i Trondheim siden nyttår.

Jeg skal notere 4. september i kalenderen, og så håper jeg at pappa'n og snuppa samarbeider, så blir det sikkert BIM treff på meg.. :)

Hei så kosli at det blir ett treff til, for da kan jeg å være med:-)

Jeg kommer jeg. Tre minutter å gå til Villa Italia:-) gleder meg.

Jeg vil gjerne møte dere :)

Er ikke passert den magiske 30 grensa riktig enda, men den kommer om noen dager :)

Er ikke riktig sikker på hvordan jeg jobber den uka enda siden jeg er bortskjemt med herlige feriedager enda, men skal prøve å få passet det til :)

• 3 uker senere...

Annonse

Hei Super-Siri,

Så deg ikke på trening igår... Jeg kan dessverre ikke komme på treff idag. Vi skal kjøre sørover etter jobb idag og blir borte til søndag.

Kos dere, da jenter!

Jeg får dessverre ikke til å komme likevel i dag! :( Beklager at jeg ikke har fått sagt fra før - jeg håper at noen leser dette før treffet... En kombinasjon av dårlig form i dag og andre ting som har kommet i veien. Håper dere som drar får en kjempekveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...