Julebaby :) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hadde bare jentenavn klare, synes det er vanskeligere å finne fine guttenavn... trenger maange forslag!
prebs Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Ok - jeg ramser opp noen jeg liker godt: Sigurd Olav Eirik Lars Erik Jørgen Simen Fredrik Henrik Marius Anders Jacob Herman Petter Mads Håkon Ludvig Preben August Edvard Christian Nicolai Magnus Johannes
Vannmann35 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg liker: Edvard Gustav Johan Herman Gabriel Gard August Bo Teodor Philip
Gjest Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Isak Noah William Benjamin Jakob Mateo Teo Teodor Viktor Tobias Liam Linus Samuel Jonatan Luka Lukas Jesper
snart4barnsmamma Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 sander emil lukas adrian jonas christian andreas anders jonatan jesper kasper tobias teodor alex daniel idar martin sondre thomas aleksander sølve gustav olav fredrik henrik stig roar frode rune jarle william axel kjetil julian marius markus johannes tage truls torje tarjei kristoffer runar joar joakim bjarte sondre =) da var noken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå