Malenemor Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Snuppa begynte i barnehagen i dag. Hun ble 2 år i mai. På hennes avdeling er de 3 barn født i 06 mens resten er 07 barn. På den andre avdelingen er alle født i 06 untatt to, de er født i 07. Vet ikke hva jeg syns om det....Er redd hun ikke finner noen lekekamerater der hun er nå. Hva hadde dere gjort? Bare latt henne være der hun er eller prøvd å få byttet henne over på den andre avdelingen?
tvilling73, 05/07 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg har en 05 datter men født seint i desember, hun skal være på 0-3 år og har en til der som er 05 men hun ble født kun 400g så hun har lenge ligget etter, og to har slutta i bhg, så da er det kun en gutt som er 06 mod og resten nye, dvs 06 og 07 modeller.. Syns det er verre, hun har jo stortrives og vær i bhg - de har vært 7 stk 2005 modeller, alle de andre går over, hun blir igjen for jeg var dum å spør etter det i vår men nå er hun jo på lik linje på alle områder, men det var desverre lite søkere til liten avdeling og altfor mange til stor... Hun har lillesøster hjemme så dumt å bare ha små i avd sin også. Heldigvis leker de i lag når de er ute... Uff og guff.. Kanskje la henne vær der til jul og håpe på bytte då..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå