lillegull:) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 kommer en liten tåre.. sitter her på småtroll 0-1 år og leser innlegg og koser meg da jeg plutselig kom på at mini har jo blitt 1 år.. han fyllte på mandag 11 august og vi har feiret i tre dager:) men det har liksom ikke gått opp for meg. synes ikke det er lenge siden jeg satt her å leste innlegg som var skrevet av mammaer med barn som snart ble 1 år og eg tenkte: leeeeenge til min blir 1 år.. og skulle nyyte babytiden.. det gjorde jeg også, men det har gått så altfor fort.. men er utrolig gøy med 1 åringer..skjer noe hele tiden.. gode lille gutten min.. jaja.. takk for meg her inne jenter.. tusler over til småtroll 1-2 da.. rart...
1baby,og 1 spire Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 gratulerer så masse med dagen til guttungen din som har vært. Tiden går så alt for fort ja,syns netopp jeg fikk vesla og nå er hun alt 4,5 måned. H¨åper du får en fin tid inne på 1-2 år
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Gratulerer med vel overstått 1 årsdag! Jeg skjønner godt hva du mener, har ei lita frøken som straks er 11 mnd jeg og tida har gått sååååå fort! Egentlig har jeg ikke gjort noe annet enn å nyte dagene med henne, men likevel føler jeg på et vis at den har løpt fra meg. Det har den jo egentlig ikke da, jeg har jo fortsatt verdens herligste lille tulle og jeg har hatt en fantastisk tid med henne som baby. Nå blir det en fantastisk tid med henne som ettåring. Det er bare det at det er noe helt spesielt med denne babytiden. Og det er nok noe spesielt med oss mammaer også. Kanskje noe med hormonene eller noe? Eller kanskje bare for at det er så intenst og krevende at vi ikke merker helt at tida går? Jeg vet ikke jeg.....men jeg husker at jeg satt her i fjor høst med ei biiiiiiittelita jente og leste innlegg og når jeg så innlegg av mammaer med baby på 5 mnd og eldre så tenkte jeg at de var stoooore unger liksom....men hvor stor er en på 5 mnd nå? Hihi.... Sånn er det, babytiden er over og nye tider kommer. Livet med småtroll er på mange måter ennå bedre synes jeg, selvom de små, små babyene er nydelige og gode. Men nå er hun så full av liv og skøyerstreker. Hun smiler og ler og finner på sååå mye rart. Hun sjarmerer alle vi treffer og hun lærer så mye nytt hver dag. På en måte er det mer slitsomt nå, hun må passes og følges med hele tiden og hun roter og søler og river ned alt mulig rart, ramler og klatrer etc. Men på mange andre måter er det så mye lettere nå også. Hun spiser til faste tider og sover til faste tider. Jeg kjenner henne så godt nå, er tryggere på alt vi gjør etc. Ble et langt svar dette her, men uansett: Kos deg videre med 1 åringen din og fortsett å nyt dagene. En dag vil vi savne småbarnsstadiet og huske på hvor bittesmå de var da de bare var 1 år gamle.....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 forstår så godt hva du mener, snuppa her blir 1år 31 august å jeg føler tiden har godt sååå fort.. føler det ikke er så lenge siden hun var bitte liten baby. men ser fremover til å ha en 1åring også, det blir nok kjekt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå