<3 girls <3 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 nesten me skambeinet..betyr der att ho ligge nedover me haudet..??
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 DET lurer jeg og på!=) Men skal til JM i morgen, så da får vi se hvordan hun ligger!
<3 girls <3 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 eg he ikkje våre med jordmor på 4 veke å skal ikkje til legen før om 2 so eg må leve i uvissheita ei stund til.men då låg hun i tverrleie.. men synest eg kjenner spark alle plasser,men mest opp..trur eg..heheh..
MammaKos Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Min bebi ligger med hodet ned, så jeg kjenner hikking helt nede på venstre side. Kroppen ligger langs med min venstre side og bena sparker stort sett under høyre ribbe. Kjenner masse spark midt på magen og nede, men dette er hendene hennes..
<3 girls <3 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 hmmm..kansje snuppa mi he snudd sej alt da. takke rfor svaret:)
Gjest 12 oktober <3 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 hei.. jeg var hos jordmor i dag.. er 31+5 i dag, og jeg kjenner hikking nederst i magen.. ho kjente på magen min og sa at han ligger med hode ned.. så da stemmer nok det at babyen ligger med hode ned når man kjenner hikking så langt nede..
ChellBell - har født! Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Ja, jeg tror det. Snuppa mi ligger med hodet ned og når hun hikker så er det helt nederst ved skambenet.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Jeg kjenner hikkingen i urinblæreregionen, dvs nede i magen, MEN min baby sitter i seteleie. Er i uke 37 og når han hikket i går kunne jeg sitte og holde på hodet hans mens han hoppet rundt hikkende i magen. Ergo betyr det ikke at han ligger med hodet ned om man kjenner hikking langt nede i magen...
Førstespire Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Prinsesse i magen. Jeg har det akkurat som deg. Hun er veldig aktiv tidlig på morgenen med spark, men hikker mest om kvelden
supermom* og ny på vei Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Håper du tar feil... Jeg kjenner også hikking nederst i magen og jordmoren sa i går at hodet lå nederover - og det håper jeg virkelig at det gjør...
slurp Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 Min baby sitter i seteleie, og jeg kjenner også hikkingen helt nederst i magen. Hikking er vel noe som foregår i mellomgulvet, og forårsaker en rykning i øvre del av kroppen på oss voksne. En baby som ligger i magen og "flyter" har kanskje en litt annen rykning enn oss voksne?
supermom* og ny på vei Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Ok, så hvis min har festet seg der nede med hodet så kan det vel da stemme at jeg kjenner hikking langt nede også. Siden hun "sitter fast" mener jeg?
Lille skatt *38 uker* Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Jeg kjenner også hikkingen helt nederst i magen og min ligger i seteleie.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 14. august 2008 #14 Skrevet 14. august 2008 Men som sagt så holdt jeg hodet på babyen i går mans han hikket, og hodet hoppet opp og ned, derfor er det fullt mulig at de med babyen i hodeleie kjenner det på samme sted.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. august 2008 #15 Skrevet 14. august 2008 Nettopp vært til jordmor, og min baby ligger med hodet ned, uten tvil sa hun=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå