hotnsweet har 2 små.. Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Måtte til legen i dag morges med lillegutt.. Han har skriki og grått i to netter nå, og jeg fant ut etter kveldsbadet i går at han hadde vondt i øret. Legen tittet i dag og sa at det var en mild øre betennelse som gikk over av seg selv innen en uke. Jeg skulle bare gi han paracet stikkpiller hver 3.time, så han skulle slippe smertene. Er ikke dette veldig mye for en på 7 mnd, hver 3.time en hel uke? Noen som har hatt øre betennelse på sine små her?
Trine_80 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Mini her hadde litt øreverk da han var nesten 4 mnd, og jeg fikk noen oljeaktige dråper som skulle virke som smertelindring på resept, og legen sa jeg kunne gi paracet ved behov. Jeg dryppet ørene 3 x daglig i 3 dager, og gav mini flytende paracet før han la seg 3 kvelder. Kunne sikkert latt være siste kvelden, men gav halv dose slik at han slapp å kjenne på det, selv om det var på bedringens vei. Hvordan det er med betennelse vet jeg ikke, men jeg hadde sett det litt an dette med paracet hver 3.time. Du kan jo evt vente til han begynner å bli litt sutrete? Og prøve å holde det til morgen, middag og kveld. Bare ett forslag, for sånn tror jeg jeg hadde gjort det. Men selvfølgelig, griner han, så gi han paracet. :-) Lykke til og god bedring til lillegutten din!
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Ja, jeg ser det ann jeg.. fram til nå så har jeg gitt han når han begynner å bli sutrete og før han skal legges om natta. og en ca kl 02, da våkner han av smerte tror jeg. Har hvertfall aldri hørt ha gråte på den måten. Har et barn som aldri gråter, og alltid er blid og fornøyd. Bank i bordet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå