Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Visste ikke hvor jeg skulle spørre så spør her jeg.. Vi prøver og få nr 2.. Men jeg er plaget med sopp i underlivet (tror jeg ihverfall) Har tatt 2 kurer med canesten de siste 2 mnd.. Blir bra igjen rett etterpå så går det noen uker så er det tilbake igjen.. Det jeg lurer på er om sopp i underlivet kan være en grunn for ikke og bli gravid..... Noen som vet????
winneboo Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Nei det har jeg ikke peil på desverre. Men hvis du aldri blir kvitt soppen helt med canesten så kan du jo bare gå til legen din å få han eller henne til å skrive ut en pille du skal svelge. Jeg slet også med stadig sopp som bare midletidig forsvant med canesten men kom fort tilbake, etter jeg tok den pilla for over 1 år siden har jeg ikke hatt sopp siden. Kan jo hende du trenger noe sterkere for å få bort soppen. Så desverre som sagt har ikke peil på det med sopp og graviditet, men jeg vil tro det ikke skal ha noe å si da. Aldri hørt det hvertfall.
line h Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Vet ikke om sopp er grunn til ikke å bli gravid jeg heller, men prøv å kutte på sukkeret samtidig som du tar kur og hold deg gjerne helt unna. Sopp liker sukker er jeg blitt fortalt.
Medium fikk guttebass Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Viktig å holde seg unna sukker som hun over her sier, og i tillegg være forsiktig med gjærbakst. Lykke til. )
Gjest Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Tror ikke det har noe sammenheng akkurat. Jeg er kjempeplaget med sopp og ble gravid mens jeg gikk på p-piller (ok så slurvet jeg litt men likevel!).
Gjest Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Smører mannen din seg med Canesten også? Hvis ikke så er det en naturlig grunn til at det kommer fort tilbake. Ellers er det som de over nevner lurt å holde seg unna gjør og sukker. Bortsett fra det tror jeg ikke dette er en grunn til å ikke å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Tusen tusen takk for svar alle sammen... Mannen min har smurt seg en gang i en ukes tid.. Men får få han til og smøre seg en omgang til og se om det blir bedre av det.. Takker for alle de andre rådene også.. Enda en grunn til og kutte ned på sukker.. Er bare bra det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå