Gå til innhold

JÆVLA CROHNS !! (unnskyld språkbruken...men jeg er så LEI:( )

Anbefalte innlegg

nåååå koker d over snart!!

hvorfor skulle jeg få denne møkkasykdommen??? er gravid med nr 2, å nå blusser bare ALT opp igjen...er d mulig?? jeg kan ike trille, jeg kan ikke gå på senteret, jeg kan ikke bevege meg der d ikke finnes en DO !! *MØKKLEI* bokstavlig talt......D RAKNER SNART !!! :o

måtte bare få ut litt steam.

Fortsetter under...

Crohns er en (autoimmun) innflammsjon i tynn- og tykktarm... d betyr at d er en kronisk betennelse i hele tarmsystemet, å ved oppbluss 'angriper' på en måte tarmene seg selv? eller noe... kan få høy feber, og tarmbakterier over i blodet... man blir da alvorlig syk.... veien dit er lang, da...d er mulig å stoppe d, enkelte ganger... hyppige toalettbesøk er vanlig (har hatt inntil 54 tømminger i døgnet, beklager detaljer...) og en blir jo følgelig veldig låst til hjemmet...går jo på medisin. men ikke alltdi d er nok...

• 4 uker senere...

Hei!

Skriver så gjerne under på denne tråden her... Hvorfor skulle jeg (vi) få denne jævla sykdommen her... hvorfor skal alt skje meg... Har nettopp kommet ut av sykehuset hvor tarmbakteriene angrep nyrene og var ganske alvorlig sjuk... har nett fått beskjed om at jeg har en forsnevring på tykktarmen, og venter på en tynntarm MR. Skjønner ikkje hvorfor jeg ikkje bare kan bli frisk.

Holder på med prøverørs forsøk, har så veldig lyst på barn, men med denne sykdommen gjør jo at jeg må utsette det gang på gang...

Jeg har også betennelse i magesekken i tillegg til resten av tarmsystemet, og holder på å bli gal. Føler heller at det er ikkje så lett for andre å skjønne helt denne sykdommen... Er veldig slapp nå som jeg er inne i en aktiv periode av crohnsen, og sover gjerne mellom 12-15 timer i døgnet, men "alle" regner med at siden jeg er sykemeldt og det ikkje er noen utvendige syner på at jeg er syk, med unntak at jeg løper på do, kan jeg gjøre alt.

er så møkk lei denne sykdomen, føler at jeg ikkje får levd livet mitt slik jeg vil, og jeg skylder på den at jeg ikkje får det barnet jeg ønsker meg, selv om jeg vet at crohns pasienter blir gravide....

måtte også få ut litt luft... og likte tråden ganske bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...