Gå til innhold

Ut å reise???

ck76 - ny baby i 2010 :)

Anbefalte innlegg

Har en datter som vil være 4,5 mnd når vi skal en tur til Spania.

Jeg har en TFK Joggster Twist med dypvogn som jeg vurderer å ta med evt. en reisetrille som er enklere å legge sammen.

Er hun for liten til kun å bruke en reisetrille? Erfaringer med å sende vogn med Ryanair, hører at det er så mye som går i sykker.

Takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138448402-ut-%C3%A5-reise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler å ta med en ordentlig vogn, med liggestilling og kalesje. Ville tatt med TFKen, men kanskje uten bagen. Den er jo både lett å slå sammen og lette å håndtere, barna blir slitne i syden i varmen også, og greit å vite at barnet sover godt både på dagen og om dere vil være ute på restaurant på kveldstid. Vi var i syden i 14dager da vår datter var 1 1/2 år, og hadde med oss vår Emmaljunga Duo Edge, med sportssdelen på. Angrer ikke på det! Da både satt og sov hun godt.

Oi, så synd. Håper dere får den tilbake i god stand.

Er litt grønn på barnevogner, hva er en Citybag? Er det det samme som en hardbag/dypvogn slik at du hadde med deg to deler?

Dersom jeg tar med TFK'n med kun sportsdel går ikke vognen helt ned, men nesten..... hadde vært genialt om hun kunne sove i den om natten og.

citybag er som en dypvogn, blir samme prinsippet som din tfk bag. Hvis du skal ha me den vognen syns jeg like godt du kan ta den me bagen. Var vi ute på kvelden og hun sovnet trengte vi ikke å vekke henne for å flytte henne over. Kjempegrei løsning for oss ihvertfall. Var jo uheldig ne at den ble borte da, men d kan vel ikke skje så ofte får vi tru...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...