Stolt mamma for første gang Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Når begynte h*n med det? Jeg var på butikken for å kjøpe til min 14 mnd gamle gutt, men de putene de hadde var så enormt store synes jeg (i høyden). (Har både kjøpt på Ikea og dunpute på barnas hus- de er like store) Prøvde to kvelder på rad, men jeg tror overgangen fra å ligge flatt til å ligge på den svære puta rett å slett ble ubehagelig for ham. Men når jeg ser til ham om kvelden ligger han gjerne med bamsen under hodet, så ser liksom for meg at han er mer enn klar for pute sånn egentlig.
Crhanne Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Gutten min begynte med pute når han var 9-10mnd gammel. tynn dun pute. kjøpt ho hansen og dysvik. han sov bedre med pute enn uten. For han la seg oppå dyna når han ikke hadde pute.
Makka Pakka Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Gutten min begynte med vanlig pute ca 10 mnd gammel, en tynn pute. Ellers la han seg bare opp på dyna.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Tja, bruker og bruker. Vi la ned en pute pga flatt bakhode da hun var rundt 6 mnd, men hun bruker den mer til kos enn praktisk. Du får kjøpt en fin og tynn babypute på Kid.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Tror vi begynte med pute når hun var rundt 9 mnd. Hun ligger ikke så mye på puta om natta. Den ligger som regel en annen plass i senga, eller så bruker hun den til å holde rundt.
lillegull:) Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 vi har ikke pute.. han bare kaster den unna og ligger uten.. han er 1 år:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Vi brukte pute (tynn, fin, kjøpt på Hansen & Dysvik), men så begynte hun å stikke hodet inn i putetrekket, og det likte jeg ikke, så nå har jeg tatt den vekk igjen. (14 mnd).
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Ja, babyputen ble for liten og tynn etterhvert, så nå har hun fått en tynn voksenpute fra ikea. Det er en slik som er beregnet for de som sover på magen. Så den er tynn, lett og bygger ikke opp særlig. Finner ikke like gode puter som den der andre steder enn på Ikea dessverre.
En liten mamma Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Hedda på 18 måneder bruker ikke pute, har aldri gjort det. Er det viktig å begynne med det? Jeg bruker sjelden pute selv, bare når jeg leser før jeg sovner, så jeg har ikke tenkt på at ho trengte det...
Gjest Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Lillemor på 14 mnd er veldig glad i puta si Har brukt juniorpute et par uker nå, før det var det en sammenrulla babydyne eller så har hun stjålet min (samsover)
Gullsnoppen Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 Gutten min på 12 måneder ligger overalt i senga; på magen, ryggen, siden, hodeenden, fotenden, på tvers...Dyna og puta kan også ligge hvor som helst, helst halvveis under ham.... Utgangspunktet er alltid under dyna på ryggen, men han liker å ommøblere om natten :-)
Gjest Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Haha Lillemor er også slik noen ganger. En gang havna hun over det ene beinet mitt samtidig som hun absolutt skulle ligge UNDER det andre beinet.. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå