:) AprilSkatt :) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 vet det har vært skrevet mye om det, men jeg må bare spørre.. Tenkte jeg skulle starte å gi sønnen min velling på kveldene. Jeg har grøt som skal blandes med melk, så tenkte å blande med småfolk sin ferdigblandet mme. Skal jeg varme melken før jeg har pulveret oppi? Er det nok å bare riste på flaska, så blandes pulveret ut? Hvor mye tror dere jeg trenger av pulver for at det skal bli tynt? 1 ts? 2ts? Er 200 ml i en sånn pakke med mme. takk for svar :)
:) AprilSkatt :) Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2008 Dytter denne opp.. skal gjerne ha svar så fort som mulig
1baby,og 1 spire Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Melken skal være varm når det blandes holder å riste flasken. Har selv bare gjort det noen dager en gang med mme ellers mors melk. i dag hadde jeg 70 mml mm melk og tre toppede tesjeer gråt enda er det veldig tynt.Gir pupp til slutt så hun drikker seg helt mett der
anne* Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Vi har gitt velling som siste måltid et par uker nå. Jeg synes det blir litt klumper som fort setter seg i flasketuten når jeg bare rister flaska, så jeg blander i et beger og rører ut med en liten mini-visp og sper på med mme. Jeg bruker to gode spiseskjees på 200ml. blir tynt og fint, men jeg blander med endel morsmelk også og det gjør det enda tynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå