Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 13. august 2008 #1 Del Skrevet 13. august 2008 hei. jeg er i uke 24 nå og har det så og si ikke alltid like bra.. sykemeldt hele tiden, har hatt flere sykemeldinger på en ukes tid fra uke 8 og frem til nå, har aktiv sykemeldig, men klarer ikke jobbe, har vært på jobb 2 dager siden eg fikk den. jeg kaster opp hver dag, er konstant trøtt og sliten og kvalm. jobber som kokk da dette er ganske tungt og krevende arbeid. står oppreist hele dagen, får ikke alltid spise når eg er sulten osv. kvalmen ga seg litt en stund så eg var i form til å jobbe, men da fikk jeg noen intense smerter i magen, som gjorde at eg ikke klarte å stå oppreist, lå på sofaen i nesten 2 uker i strekk.. er så lei av å måtte ringe inn syk hver eneste dag, får så dårlig samvittighet ovenfor de som da må jobbe ekstra( de vaktene eg skulle hatt). men har jo lyst å jobbe, liker jobben min. å er kjedelig å ikke få noe ut av dagen. blir rastløs, men orker ikke finne på ne, så er frustrert over hele situvasjonen, har lyst å bare legge meg ned å gråte av eg er så dårlig og har så vondt av og til. Er alenemor også så går gjennom dette alene.. sliter på både fysisk og psykisk. ble litt langt, måtte bare få ut litt frustrasjoner:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138447844-frustrert/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå