Gå til innhold

Diverse gratispakker til gravide

Anbefalte innlegg

Vi som er gravide har jo den glede å kunne få noen gratis pakker her og der og det er jo greit å kunne benytte seg av de tilbudene... Har kommet over noen sider, men er det noen som vet om noen flere?

De jeg har kommet over er:

www.pampers.no

www.libero.no

www.rimi.no/barnepakke

www.goboken.no (må bli medlem, får gratis velkomstgave,men ingen kjøpsforplikelser)

www.babyproffsen.se (for de som bor nære grensa)

Noen flere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138446920-diverse-gratispakker-til-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Pakken fra apoteket bestiller du på www.babypakke.no. Skriv ut kvitteringen, så kan du hente den når det er igjen tre måneder.

Bleiebøtten kan bestilles på www.reflex.no etter uke 28.

Det er forresten også en pakke å få på www.babyverden.no. I tillegg er man da med i trekningen av div premier hver måned.

Annonse

• 4 uker senere...

Det er jo superflott at man har mulighet til å få slike gratispakker. Satt i går å tittet på div utstyr til babyen og skal si det blir rimelig dyrt om man bare skal ha nytt utstyr. Da er det så flott å kunne få litt gratis her og der ;)

Men det er bare 1 gangs som får disse pakkene kanskje?!? Jeg prøvde den på apoteket på nettet i dag, men siden de hadde adressen fra før så kom jeg ikke videre. Så kanskje jeg ikke regnes med siden det er andre gang, men prøvde siden det stod "alle gravide" og ikke noe om første gangs gravide..hehd..noen som vet..

Fikk min første gratispakke fra Sandvik i dag. Det var spennende å åpne. Det var 15 våtservietter, ett gavekort på pampersbleier hos Rema, babyoil og baby lotion. Pluss en cd med klassisk musikk, da. Den kommer jeg ikke til å spille. Har ikke tenkt å fostre opp ungen min på klassisk musikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...