Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg går ut i perm 21 november.i september begynner jeg i en ekstrajobb ved siden av full stilling,vil de mnd med mest penger dvs sept,okt telle som utbetaling av foreldrepenger?og når jeg ringte nav så da de att 6 av 10 siste mnd gjaldt frem til termin og ikke da man går ut i perm...altså 3 uker før.virker som mange på nav ikke kan noe..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138446706-utregning-an-foreldrepenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvilke måneder de går ut ifra når de regner gjennomsnittet. Men en ting jeg vet nå etter en lang kamp med nav er at de ikke skal regne ut fra termin dato når de regner de ut. Sliter selv med å få noen kloke svar fra de, men som sagt de vet ikke noe selv. Har spurt 7 stykker om utregningen deres bare 2 har kunnet svare rett. Men som en advokat har sagt så fint: De skal regne de 10 siste månedene fra stønadsperioden tar til. Det vil si når du går ut i perm.For du har ikke noen form for opptjenings rett de 3 siste ukene før termin. Ble langt dette her. Håper det ble noenlunne forståelig og. jeg selv går ut 12 uker før grunnet ingen inntekt de siste månedene før perm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...