Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Nærmer seg barnehagestart, og jeg lurer på hva som er best - navnelapper som kan strykes eller klistres? Minst arbeid med klister, men sitter de like godt?
*mamma*til*markus* Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 De jeg bestilte ifra navnelapper.no er jeg ikke fornøyd med (nå har jeg foreløpig bare prøvd klistre) Jeg brukte de på tutekopper, leker osv men de sitter utrolig dårlig.. På lekene, klumper de seg så man ikke ser hva som står på lappen og på tutekoppene detter de fort av.... Jeg har heller begynt å bruke sprittusj.... faktisk mer fonøyd med det:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg bestilte også fra navnelappen.no men jeg bestilte noe som hete tagit. Kjempe praktiske "plaststifter" som holder godt. Men de kan ikke brukes på kopper (jo mindre det er hank på koppen). På matboksen og skoene har jeg brukt sprittusj
ifie Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Vi har bestilt fra navnelapper.no og er veldig fornøyd! Vi har kjøpt strykelapper til alt av klær (uteklær, inneklær, ull, bomull - alt!) og klistremerker til leker, kopper o.l. Begge deler fungerer kjempebra! Har hatt koppene i oppvaskmaskinen og klærne i vaskemaskinen og det sitter fortsatt. De har 10 års garanti, da! Vi har også kjøpt sånn tusj for å skrive på tøy. Den har vi brukt på sko og klær med lapp beregnet for å skrive på.
gutteklubben grei Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Alt til sitt bruk vil jeg si :-) På klær og sko bruker jeg strykelapper (det går helt fint å stryke lappene på innsiden av kanten på skoene) og på ting og tang bruker jeg klistrelapper. Har bestilt på markmaster.no og har vært kjempefornøyd..
Papegøyeblomst Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg bestilte fra nordicprint.no , der betalte jeg 130kr for et sett med 80 strykelapper og 80 klistrelapper, fikk dem i posten etter 2 dager. Veldig enkle å stryke på, skal holde i 90 graders vask. Kommer til å bestille flere derfra når jeg går tom.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 jeg bruker klistre( tåler koking i kjel da jeg bruker de på smokk) og strykelapper (Tåler 95 vask) fra markmaster.no taggit fra sabo.no, veldig kjekt på ullklær Veldig fornøyd
Makka Pakka Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Har begge deler. Stryker på klær eller skriver med merketusr. Klistremerker bruker jeg litt på sko/støvler, regnklær, leker, kopper osv. Har bestilt fra Askeladden og er fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå