Gå til innhold

hva mener dere?

Anbefalte innlegg

hei! lurer på hva dere ser etter når dere leter etter dagmamma?? er det spesielle ting dere spørr om?? spesielle krav dere stiller.. ?? har søkt barnehage fra mars 09,men er vel heldig hvis jeg i det hele tatt får henne inn i august 09,så siden vi er avhengig av 2 intekter så blir det nok dagmamma på oss. har de fleste dagmammer "full "dag?? er det noe nettside hvor man kan finne dagmammer? eller blir det her eller aviser.. huff,mange brikker som skal på plass ja! ordner seg til slutt,men vi har vel en del bekymringer de neste årene ja;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138446628-hva-mener-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har også syntes at det er vanskelig å finne dagmamma! Erfaringen min er egentlig at denne siden pluss annonse på Finn.no har vært de eneste som har ført noe vei. Men har likevel bare fått et par henvendelser.

Det jeg har sett på som det viktigste når jeg ser etter dagmamma, er at datteren min skal ha noen å leke med. Enten flere barn hos dagmamma, eller at de besøker åpen barnehage innimellom.

Ellers syns jeg lokasjon er viktig, og at både foreldre og barn kommer godt overens med dagmammaen!

Håper dette var svar på noe av det du lurte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...