Gå til innhold

Endelig kom cowboyene mine

Jannec2

Anbefalte innlegg

Skrevet

YAHOOOOOOOOO jeg er blitt tvillingmamma til 2 fantastiske deilige gutter. ! mnd før tiden, men alt er bra og fødselen gikk helt udramatisk. Faktisk litt gøy spør du meg. Masse humor og styrke måtte til og en hel gjeng med fantastiske pleiere, jordmødre og leger som gjorde en utrolig god jobb.

Kom hjem i går og LYKKEN ER STOOOOOR.

Dere som ikke har født enda. Bare gled dere. Dette overgår alle forventninger ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse, godt å höre at alt gikk bra:-) Er selv smånervös, men sliten nå. Er uke 34 på fredag så jeg satser på 3 uker til. Fortell gjerne mer ettersom tiden går. Hvordan det går med amming, soving etc. Kos deg så masse nå.

Skrevet

gratulerer masse.. kos deg med gutta.. livet med to gutter i hus ( pluss mann) er herlig. ta i mot all hjelp du kan få.. nyt det.. tiden går kjempe fort

Skrevet

Velkommen hjem og nok en gang gratulere så mye! Vi snakkes og ses! :-)

Skrevet

HURRA-HURRA-HURRA for supermamma Janne!!! Gleder meg til tur og kaffe!!!!!!!!!!

Skrevet

GRATULERER!!!

Så godt og høre at alt gikk bra :-).

De lunsjmøtene fikk ting i gang, he he.

Gleder oss til og se dere.

Stor klem 3 x m

Skrevet

Gratulere med tvillinggutter!!mine er nå 10,5 mnd og jeg koser meg VOLDSOMT med 4 gutter + mann i huset!!lykke til fremover!!

Skrevet

Heisann!

Gratulerer så masse, skal si det gikk fort etter sist kafe-tur, hehe. Håper dere stor koser dere hjemme og gler meg til å møte cowboyene dine. Her er alt bra, magen vokser stadig så ser fram til at jente kommer ut snart:) Snakkes

Skrevet

Gratulerer, gratulerer - da rakk jeg akkurat å hilse på gutta inni magen :) Godt at alt har gått bra og at dere koser dere, gleder meg til trilletreff så gutta mine får møte gutta dine!

Skrevet

Gratulerer så mye.

Jeg rakk så vidt å møte deg med gutta dine inni magen før mine jenter kom 10 mai!

Det er stort å få tvillinger...vi er veldig heldige alle sammen :-)

Skrevet

Jeg må bare gratulere så mye her også JanneC!

Så artig at det har blitt cowboyfest hos dere....Blir morsomt å se gutta, og se hvem av dem som likner mest på "The lone rider..."

Skrevet

Gratulerer fra meg og mine gutter og!

Kos deg masser!

Skrevet

Gratulerer, gratulerer! Kos deg med guttene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...