beggeto Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Er det spy?? Leste en tråd her der det stod at viss det var blankt med hvite klumper så var det spy. Jenta mi på 8 mnd har sånn ofte (Ihvertfall hver dag) og jeg har trodd det bare var gulp. Trodde egentlig hun skulle vokse av seg gulpinga nå, men har ikke vært så veldig bekymret likevel. Hun er i veldig fin form, glad og aktiv jente og hun vokser bra. Bør jeg være bekymret?
line_n & sara Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 du lukter fort om det er spy, for å si den sånn!! lukter akkurat det samme som "voksenspy"!! vi har hatt perioder hvor sara har hatt en minispy etter å ha spist mye, ligner på gulp, men konsistens og lukt er spy. har snakka med lege, som sier at det ikke er så farlig så lenge det går over, våre perioder har vært en til to uker. hvis du lukter at det er spy, og det varer over lang tid, kan du jo ringe legen, du sier at hun er i god form ellers, og så lenge vekta er fin, ville jeg ikke bekymra meg!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 jenta vår har det samme. Det kommer av at maten allerede har skilt seg og begynt og fordøyes. Ingen fare Hun bruker collett mme
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Sånn har det vært mye av her også. Fra hun var ca 6 uker og er 7 mnd nå. Har spurt legen om dette, men trengte ikke og bekymre oss så lenge hun er frisk, glad og går opp i vekt. Jeg trodde også det var spy, men legen sa de kaller det gulp for det. Og noen holder på med det til de er over 1 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå