Angie1979 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Har en jente på 7 mnd, som i dag har sittet i sportsvogndelen til Bugaboo-vognen for første gang. Hun kunne nok ha ligget i bagen en stund til, men begynte å bli utålmodig. Vil opp og se. Sportsvognen er jo helt super, og hun ser ut til å trives veldig godt. Men er den ikke veldig liten i forhold til andre vogner?!? Hun stanger jo nesten i kalesjen allerede.... (og hun er ikke spesielt stor, ganske så gjennomsnittlig). Dere erfarne Bugaboo-brukere; hvor lenge har dere brukt sportsvognen før den er blitt for liten? Må vi ut og kjøpe ny vogn om ikke så lenge? Da blir jo dette i så fall en dyr fornøyelse....
Bettybaa Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 jeg har ikke erfaring med sportsdelen men kjenner en som ennå bruker den til en gutt på 4 år! målte ryggen når jeg kjøpte min og den er like lang som oth hvertfall:)
Lykke X 4 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Målte ryggen på bugaboo cameleon idag, og den er ikke like lang som ryggen til OTH. Noen cm under. Ellers kan du ta en titt her: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=587985 Du skjønner, jeg lurer på det samme
It's all about me Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Lillegutt på 2 år og 3 mnd har fremdeles god plass, så synes den er langt fra liten.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Den er knøtt liten! Min lange 2 åring fikk kalesjen i bakhodet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå