åddis Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hei er det noen av dere som vet om hvor man kan trene med ledsager i baseng i oslo / Asker området? Jeg trener litt for meg selv, men synest det kan være vanskelig uten oppfølging. er i uke 22 og har hatt full låsning 3 ganger siden det begynnte i uke 11. Går med konstant bekken smarter, men når det noen ganger låser deg er det helt umulig og gjøre noe som helst? Er det noen som går med denne låsningen hele tiden? Jeg inbiller meg at dette skal gå over innen en uke, men nå er det gått 4 dager og har blitt bare værre!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hei, Oslo fysioterapi og kiropraktorsenter (oslo Trimsenter) ligger på St.Olavs plass i sentrum og har flere grupper timer for "bekkengrupper". Med henvisning er det også gratis. www.oslotrimsenter.no - der finnes også timeplan på nettsiden. Fagerborg fysioterapi tilbyr også bassengtrening. Lykke til:)
strekkmerke Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 jeg har meldt meg på Vanngymnastikk for gravide på Vestkantbadet hver onsdag 18:15, første gang er 27.aug! Se http://www.idrettsetaten.oslo.kommune.no/oslobadene/vestkantbadet/ eller kontakt [email protected] Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå