Gå til innhold

"To barn holder"

CrazyCat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min svigerfar gav beskjed til oss, og til svigerinna mi: "at nå fikk det holde!" Vi hadde da fått nr. 2 og svigerinna mi nr. 3. Det er albinisme i familien, så jeg vet han har vært veldig redd for at det skal komme igjen. Vi gjør som vi vil og venter nå nr. 3. Svigerinna mi venter nr.5! Så får svigerfar takle angsten sin på egen hånd!

Du velger selv hvor mange barn du vil ha (men det er fint å være enig med partneren).

Dette har ingen noe med. :) Hvor mange barn du vil ha kan ikke hverken bestemødre, svigermødre eller andre øvrige enn deg og mannen bestemme. Sånn tenker jeg. Man får de barna man føler man har kapasitet, tid, ork, råd, lyst etc til å få, sånn tenker jeg. (og 4 stk holder forøvrig for vår del, har vi (dvs jeg) bestemt nå, hehe.)

• 3 uker senere...

så godt å se at andre har dette problemet med svigermor.da jeg ble gravid med nr2 fikk jeg beskjed om at det er nok.jeg er nå gravid med nr3,og hennes reaksjon var "ta abort".hun ringte meg for 2 uker siden for å be meg ta abort.jeg var da i uke 18,og sa at det er uansett for sent.da fikk jeg beskjed om at det var aldri for sent.det finnes alltid en måte å gjøre det på.har ikke klart å snakke med henne etter dette.hun bor ca 2 minutter unna oss,så jeg går heller omveier for ikke å møte henne.jeg har gitt min samboer klar beskjed om at jeg ikke kommer til å gå dit på besøk,og jeg vil heller ikke at de skal komme på sykehuset når babyen kommer.vil de at jeg skal ta livet av min lille sønn,så kan de holde seg langt unna han.mulig at noen synes jeg er urettferdig nå,men jeg synes ikke dette er noe hun har noe med.hun tilbringer ikke mye tid med de to vi har fra før heller,så eneste "belastningen" det kan bli på henne,er gaver til jul og bursdag,men det skal hun få slippe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...