så gla' Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hei! Jeg er nå ferdig med 2. pergokur. Har skjønt det sånn at de fleste har pausemnd. mellom kurene, men det fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle ha.... Hvordan er det med dere andre pergo-jenter, har dere pausemnd?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg lurer også på dette. Fikk resept på 3 doble pergokurer for å puffe eggløsningen og optimalisere sjansene( jeg er singel og bruker donor) . Tok første kur i april, ble gravid - men MA i uke 10. Tok så en kur til nå i august, men negativt resultat. Lurer nå på om jeg skal hoppe direkte på en kur til eller hva... Tror bare jeg gjør det.
så gla' Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Hei! Trist at du mistet. Håper du lykkes igjen snart. Jeg tok kontakt med gynekologen, og hun sa jeg skulle gå rett på ny kur, så da gjorde jeg så. Nå er det bare å vente på ikm, er på dag 20 i dag. *håpe, håpe*. Lykke til med prøvingen!
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Masse lykke til til deg også, ser på profilen din at du har vært gjennom noen tøffe tak, så hvis spiren sitter nå er det vel fortjent Jeg har bestemt meg for å ta en kur denne måneden også, er på dag 3 idag, så starter opp om 2 dager. Jeg fikk forresten mensen 3 dager før IKM denne måneden, kan det ha noe med pergoen å gjøre, har du peiling? Krysser fingrene for deg :-)
så gla' Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Det er ikke alltid det går som vi ønsker nei. Har følt meg utrolig langt nede og sliten av alt i perioder, men hver gang så er det denne lengselen etter dette barnet som trekker en opp igjen, og takk for det:-) Jeg fikk lengre syklus med pergo. Har vanligvis 26 dagers syklus, men havnet på 28. Jeg aner ikke hva som er normalt jeg. Håper pergo gjør susen for oss begge denne gangen. Masse lykke til Gitte! Forresten, er det Danmark du reiser til?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Ja, det er til Stork klinik i Køben, så dette blir 3.tur - og tredje gangen gjelder det Kjekt hvis du skriver hvordan det går med deg !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå