Gå til innhold

"Voldsomme" drømmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Er det andre her inne som har opplevd at de drømmer veldig mye, og ofte veldig "voldsomt" ? Jeg har alltid drømt mye, og husket mye, men nå drømmer jeg virkelig ekstremt mye. Og jeg drømmer ofte om ting som ikke er så bra - og veldig ofte i det siste har jeg drømt at det skjer ting med moren min. Én natt drømte jeg at hun fikk hjerteinfarkt, en annen at hun falt ned en lang fjellskrent - stadig drømmer der hun blir hardt skadet på en eller annen måte...

Jeg drømmer også veldig ofte om en god venn av meg som døde i en tragisk ulykke tidligere i sommer. Det er ikke vonde drømmer, det er gode drømmer, men allikevel. Han dukker opp i drømmene mine nesten hver eneste natt nå. Det er godt og vondt på en gang...

Det er ganske slitsomt. Jeg sover ikke så godt pga drømmene, og kjenner at jeg blir veldig sliten.

Andre som har lignende erfaringer ?

Skrevet

Ja, jeg har det sånn. Jeg drømmer fæle ting, som at sønnen min skal dø eller noe i den duren. Det er helt grusomt! Men da vet jeg ihvertfall at jeg er gravid :)

Skrevet

hehe.. jeg drømmer og ekkelt!! her om dagen var jeg på personalmøte, og nestsjefen var ikke der. noen spurte hvor ho var, og sjefen sa at ho er borte idag. den nattan SÅ jeg henne oppkutta i biter i sjefens skap på kontoret hans! haha.. skikkelig groteskt.. syyke drømmer det vi gravide har

Skrevet

Uff... det hørtes fælt ut...

Men en liten trøst å høre at det ikke bare er meg som drømmer masse rart !! :-)

Skrevet

Uæææhh !! Det var jo verre enn noen av drømmene jeg har hatt så langt også det !! ;-) Er det ikke rart, at vi drømmer så mye sykt !? Det er iallfall en liten trøst at det er flere som er i samme "drømmebåt" ;-)

Skrevet

gud så godt det er å høre at andre å har sinnske drømmer...........

trodde jeg begynte å bli gal,men så er det visst normalt..

gjett om jeg ble glad...

noen andre som har hatt kramper i leggene om kveldene her?

får ikke sove jeg uten at jeg vrir meg i sengen i mange timer...

Skrevet

Jeg drømmer mye, men det er mest seksuelle drømmer, og det er jo ikke å forakte :-)

Har opplevd urolige føtter når jeg legger meg, men ikke akkurat krampe. Det hjalp å legge føttene på en stor pute. Sliter også med å få sove. Det er så mange tanker som spinner hele tiden. Er nettopp begynt på jobb etter lang sommerferie, og er helt utslitt etter mangel på søvn. Blir så kvalm og uvel når jeg er trøtt.

Skrevet

En drøm jeg hadde i mitt forrige svangerskap handlet om at jeg hadde fått jenta mi og var ute sammen med ei venninne.Jeg hadde jenta armene. Det var isende kaldt ute og vi sto og pratet, så ser jeg ned på jenta mi og hun var dekt av is i ansiktet!!! "ikke så farlig," sa venninna mi. "Bare ta henne med inn og tin henne. Det går så bra så"

Utrolig ekkelt med det samme jeg våknet, men så måtte jeg jo le, for det var jo helt absurd. Jeg tolket det som at en kanskje er redd for ting en skal gjøre feil. Mye man er usikker på...

Men jaggu...det er masse en skal drømme om. Noen ganger er det hysterisk morsomt, andre ganger veldig ekkelt!!

Skrevet

jeg er i 8. uke nå. før huska jeg nesten aldri drømmene mine. men etter at jeg ble gravid... da skjedde det ting. hehe.. nesten hver eneste detalj i drømmen husker jeg nå. jeg å drømmer noen ekkle drømmer. jeg tenker at det er sikkert normalt:P

line

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Det er veldig vanlig. Husker sist jeg var gravid. drømte mye sprøtt. blant annet at jeg fødte for tidlig og at gubben ble så forbanna på meg på sjukehuset fordi ungen var så liten og dro fra meg.. Våknet av at jeg gråt. Helt drøyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...