Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Xin på Manglerud senter (2. etg) Har aldri vært der før, men tror jeg har vært i de fleste andre i Oslo. Dette er definitivt den beste jeg har værrt i. Godt utvalg, og supergod service:-) Anbefales.
Matja Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Der har jeg vært maaasse da jeg bodde på Ryen! De har av og til veldig gode tilbud der. Faktisk så savner jeg hele Manglerudsenteret. Masse gøye butikker der:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg hadde aldri vært der før, men synes det var topp der:-) Skal helt sikkert tilbake i den butikken, handlet masse. Det var mye salg der også.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 En annen bra er den oppe på Gunerius:-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Ja, den er også ok (Solo heter den), men den på Manglerud var faktisk bedre synes jeg..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Zizzi heter den på Gunerius nå, det har blitt bare store str. der nå, ikke blandet slikt det var før. Så nå er det STORT utvalg der, på flere måter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå